Získajte uvítací voucher v hodnote 4 €

Vytvorte si zdarma užívateľský účet, užívajte všetky výhody pre registrovaného člena a získajte prehľad nielen o aktuálnych akciách, zľavách a novinkách, ale aj uvítací voucher v hodnote 4 € na prvý nákup. Zľavu je možné využiť iba na www.alpinepro‑outlet.sk.
Voucher

Prihlásenie

alebo sa prihláste cez

Zaregistrujte sa

Vytvorte si zdarma užívateľský účet a užívajte všetky výhody pre registrovaného člena - ako darček dostanete uvítací voucher v hodnote 4 €.

alebo sa prihláste cez

Zabudli ste heslo?

Zadajte e-mail použitý pri registrácii, na ktorý vám pošleme odkaz pre obnovu hesla.

FAQ

Kedy dostanem objednaný tovar?
V prípade platby na dobierku alebo pri zaplatení platobnou kartou bude tovar na Vašu adresu odoslaný v deň vytvorenia objednávky, prípadne nasledujúci pracovný deň. Ak zvolíte platbu bankovým prevodom na náš bankový účet, odošleme tovar bezprostredne po prijatí platby. V období výpredajov, Vianoc a pod. sa expedícia môže oneskoriť o 2 – 3 dni. Dodanie tovaru je realizované len v pracovné dni.

Možno doručený tovar vymeniť alebo vrátiť v kamennej predajni?
Vrátiť alebo vymeniť tovar v značkovej kamennej predajni ALPINE PRO je možné. Vždy je však možné tovar poslať späť na adresu outletového e-shopu, Alpine Pro Stores, s.r.o., Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava. Peniaze Vám vrátime na bankový účet, prípadne na platobnú kartu. Následne si môžete vytvoriť novú objednávku na ľubovoľný tovar. Pre našich zákazníkov sme predĺžili lehotu na vrátenie tovaru na 30 dní.

Akým spôsobom môžem doručený tovar vrátiť alebo v prípade chyby reklamovať a na akú adresu zaslať?
Tovar zasielajte na adresu: 

ALPINE PRO STORES s.r.o.
Galvaniho 7/D – 4.patro, 821 04  Bratislava
Telefón: +421 220 570 560


K tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený formulár (na stiahnutie ZDE). Pre našich zákazníkov sme predĺžili lehotu na vrátenie tovaru na 30 dní, tovar je však nutné vracať kompletný, nepoškodený a s visačkami. V prípade topánok aj s pôvodnou krabicou. Vždy je možné tovar vrátit späť na adresu e-shopu a vytvoriť novú objednávku na akýkoľvek iný tovar.

Môžem si tovar objednať aj do zahraničia?
V súčasnosti tovar zasielame len na územie SR.

Ako zistím stav svojej objednávky?
O stave Vašej objednávky Vás budeme priebežne informovať e-mailom. Najprv dostanete e-mail potvrdzujúci objednávku a potom Vás budeme informovať o jednotlivých stavoch objednávky. Stav svojej objednávky zistíte aj v svojom osobnom účte v sekcii Objednávky.  

Možno údaje v objednávke po jej odoslaní upraviť/zmeniť?

V objednávke môžeme vykonať úpravu, iba ak nie je ešte zaplatená alebo nebol zadaný spôsob úhrady „na dobierku“. Kontaktujte našu zákaznícku linku alebo nám napíšte na outleteshop@alpinepro.sk.

Ako stornovať objednávku?

Napíšte nám na náš e-mail outleteshop@alpinepro.sk alebo kontaktujte našu zákaznícku linku na tel.: +421 220 570 566. V prípade, že je objednávka zaplatená, vrátime Vám peniaze na bankový účet, prípadne na platobnú kartu.

Kedy je možné kontaktovať zákaznícku linku?
Naša zákaznícka linka je dostupná na tel.: +421 220 570 566 vždy od pondelka do piatka, s výnimkou štátnych sviatkov a dní pracovného voľna, od 9:00 do 16:00 hod.

Možno použiť uvítací voucher získaný v SR aj v ČR a naopak?
Uvítací voucher možno použiť len v krajine, pre ktorú bol vystavený.

Pri akej hodnote možno uvítací voucher uplatniť?
Uvítací voucher pre novoregistrovaného zákazníka má hodnotu 4 € a je možné ho uplatniť pri nákupe nad 20 €.

Ak vrátim tovar, na ktorý som použil zľavový voucher, bude mi vrátená hodnota vouchera?
Hodnota vouchera sa po jeho uplatnení nevracia. Na bankový účet, prípadne na platobnú kartu Vám vrátime Vami zaplatenú sumu za tovar.

Ako dlho platí uvítací voucher vygenerovaný pri registrácii?
Platnosť každého vouchera je uvedená priamo na voucheri.