Vrátenie a reklamácia
VRÁTENIE TOVARU
Nepáči sa vám objednaný tovar alebo vám tovar strihovo nesedí? Tovar je, samozrejme, možné vrátiť bez udania dôvodu, u nás v predĺženej lehote 30 dní od jeho prevzatia od dopravnej spoločnosti (uvedený dôvod vrátenia nám však pomôže zlepšiť v budúcnosti naše služby).
Vrátený tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom stave a so všetkými visačkami a originálnymi obalmi.
Tovar môžete vrátiť prostredníctvom Slovenskej pošty alebo iného prepravcu bez ohľadu na to, či vám ho tento prepravca doručil. Akého prepravcu zvolíte, je len na vás. Náklady spojené so spätným vrátením tovaru nehradíme. Za vrátený tovar vám zašleme finančné prostriedky na bankový účet do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíka.
Vrátiť alebo vymeniť tovar je možné v značkovej kamennej predajni ALPINE PRO.
Zásielku odošlite na nižšie uvedenú adresu spolu s vyplneným formulárom, ktorý nájdete TU.
REKLAMÁCIA
V prípade reklamácie zasielajte tovar s kópiou daňového dokladu a vyplneným formulárom, ktorý nájdete TU, na našu adresu uvedenú nižšie. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od prijatia vašej zásielky.
V prípade odstrániteľnej chyby tovar opravíme. Pokiaľ pôjde o neodstrániteľnú chybu, finančné prostriedky vám zašleme na bankový účet uvedený vo formulári. Tovar nevymieňame. Reklamované oblečenie musí byť čisté a vypraté, topánky a ostatné vybavenie musia byť zbavené nečistôt, inak nemusia byť prijaté na reklamáciu.
Adresa sídla spoločnosti ALPINE PRO (vrátenie tovaru, reklamácia):
ALPINE PRO STORES, s.r.o.
Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava